Danone aktywizuje sprzedaż z InDreams

2015 / 12 / 11

Do portfela Klientów w obszarze aktywizacji sprzedaży InDreams dołączył Danone. Program o nazwie Top Dan skierowany jest do Kluczowych Dystrybutorów. Jego głównym celem jest wsparcie realizacji celów biznesowych oraz wzmocnienie relacji partnerskich. Program umożliwia zarządzanie sprzedażą na określonych poziomach oraz bieżącą ocenę jego wyników. 
Dzięki innowacyjnej formule programu Uczestnicy mają szansę na wygranie wspaniałych nagród, które zostały tak dobrane aby efektywnie wzmacniały motywację. Partnerem programu jest marka BMW. Dzięki formule car-upgrade najlepsi z najlepszych będą mogli przeżyć wyjątkowe emocje za kierownicą samochodów klasy premium. 
Dodatkowym elementem w programie jest elektroniczna portmonetka, a każda sprzedaż produktu Danone pozwala na zbieranie środków, które można wymienić na ciekawe nagrody. 
Program został uruchomiony w Listopadzie br. 
To, obok Coca-Cola, Unilever, Kompania Piwowarska kolejny duży Klient z branży FMCG, który korzysta z systemu aktywizacji sprzedaży InDreams.

Jubileusz firmowy na Seszelach

2015 / 11 / 19

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że wspólnie z naszymi partnerami Ministerstwem Turystyki Seszeli, liniami lotniczymi Emirates oraz hotelem Saint Anne Resort and Spa położonym na prywatnej wyspie Św. Anny przygotowaliśmy unikalną propozycję organizacji wyjazdu z okazji obchodów okrągłej rocznicy firmy. Tak niecodzienna okazja wymaga wyjątkowego miejsca, które podkreśli charakter uroczystości oraz da poczucie zaproszonym Gościom, Klientom czy Pracownikom, że czas jaki spędzili z firmą jest szczególny i niezapomniany. Niewiele jest takich miejsc na świecie, które dają takie możliwości organizacji wyjazdu rocznicowego jak Seszele. Piękna przyroda, wspaniała pogoda, niepowtarzalne plaże oraz najwyższy standard obsługi to tylko nieliczne z atrybutów jakich możemy spodziewać się odwiedzając ten uroczy kraj. Seszele dają poczucie prestiżu i z pewnością są idealnym miejscem na organizację unikalnego wyjazdu. Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy program, który spełnia oczekiwania najbardziej wymagających Gości. 

Innovative Europe po raz drugi z InDreams

2015 / 10 / 27

W październiku mieliśmy przyjemność organizować wraz z Koalicją na Rzecz Polskich Innowacji konferencję międzynarodową Innovative Europe-Fostering Innovation Ecosystem. 250 Gości z 27 krajów w Europejskim Centrum Solidarności dyskutowało przede wszystkim o megatrendach w świecie innowacji, ale także o przyszłości innowacyjnej polskiej gospodarki i warunkach jej rozwoju. Poruszono tematy związane z regulacjami prawnymi, ulgami podatkowymi czy systemem edukacji w obszarze innowacyjności. Cieszymy się, że InDreams bierze udział w wydarzeniach zmieniających nasz kraj.

 
 

InDreams w Szwecji z prezentacją programu wsparcia sprzedaży swojego Klienta!

2015 / 09 / 27

InDreams w Szwecji z prezentacją programu wsparcia sprzedaży swojego Klienta!

Podczas corocznego spotkania dystrybutorów szwedzkiego producenta zabawek, firmy Viking, InDreams zaprezentowała 19 września w Karlskrona swoje doświadczenia we wdrażaniu programu wsparcia sprzedaży dla firmy Dante, wiodącego dystrybutora na rynku zabawek edukacyjnych w Polsce.

Firma Dante wspólnie z InDreams realizuje od marca 2015 roku ogólnopolski Program Wsparcia Sprzedaży „Dante - Najlepsi z Najlepszych!”. Program Dante to jedyny, wdrażany na taką skalę, program aktywizacji sprzedaży w branży zabawek, skupiający uwagę także zagranicznych kontrahentów Dante. Na zaproszenie jednego z nich, producenta firmy Viking, InDreams przedstawiła założenia i pierwsze wyniki Programu, dzieląc się doświadczeniami i najlepszymi praktykami także z innych programów aktywizacji sprzedaży realizowanymi przez agencję.

- Program Wsparcia Sprzedaży „Dante – Najlepsi z Najlepszych!” jest przełomowy w rozwoju naszej firmy, jak i na samym rynku zabawek w Polsce – mówi Marcin Maciejewski, prezes zarządu Dante. Zależało nam na zaprezentowaniu jego pierwszych efektów także naszym zagranicznym partnerom, aby pokazać potencjał rynku zabawek w Polsce i rozważyć pogłębienie działań aktywizacyjnych sprzedaż w 2016 roku

Program Dante jest zbudowany w oparciu o szeroką paletę motywatorów, w tym atrakcyjne nagrody wyjazdowe i upgrade samochodów służbowych. Obecnie realizowane są dodatkowe działania wspierające sprzedaż produktów z oferty głównych dostawców Dante – Lisciani, Panini i Quercetti.

- Programy aktywizacji sprzedaży bazują zarówno na twardych elementach, jak przykładowo raporty sprzedażowe, jak i emocjach w dążeniu do bycia najlepszym. W naszych programach staramy łączyć analizy sprzedaży z aktywnościami miękkimi, obejmującymi również edukację produktową – podkreśla Paweł Kornosz, członek zarządu InDreams. – Program tego typu dla branży zabawek stanowi szczególne wyzwanie ze względu na uwarunkowania rynku. W tym kontekście Dante jest pionierem w zakresie profesjonalnej aktywizacji sprzedaży w swoim biznesie.

 

LUBIMY TO. ZAPRASZAMY DO NOWEGO BIURA.

2015 / 06 / 11

22 CZERWCA BR. INDREAMS ZMIENIA SIEDZIBĘ. ZAPRASZAMY NA UL. BIEDRONKI 66A W WARSZAWIE. POWITAMY PAŃSTWA W ZUPEŁNIE NOWEJ PRZESTRZENI, GDZIE DALEJ CHCEMY SIĘ ROZWIJAĆ I REALIZOWAĆ KOLEJNE WYJĄTKOWE PROJEKTY. DO ZOBACZENIA. 

 Zobacz dlaczego to lubimy. Obejrzyj film.

 

 

 

 

25 lat Inter Cars

2015 / 05 / 30

Z okazji obchodów rocznicy 25-lecia Inter Cars, agencja InDreams zorganizowała wyjazd dla największych klientów firmy oraz jej filiantów. Jako cel jubileuszowej podróży wybrane zostały Seszele.

Specjalnie na tą okazję firma Inter Cars z udziałem InDreams wynajęła na wyłączność jedną z seszelskich wysp – Saint Anne, wraz z mieszczącym się tam luksusowym hotelem. Ze względu na dużą liczbę zaproszonych gości (ponad 150 osób), oraz charakterystykę Seszeli wszyscy zostali podzieleni na mniejsze grupy, które miały za zadanie przede wszystkim dobrze się bawić, ale również jak najlepiej poznać region wewnętrznych wysp archipelagu Seszeli. W programie znalazła się m.in. kolacja piracka, wycieczki na wyspy Moyenne, Praslin oraz La Digue, a także różne zawody sportowe. Urodzinowy wieczór przygotowany został w konwencji „White Party”, a jego zakończenie uświetnił specjalnie przygotowany na tę okazję olbrzymi tort. Podczas wyjazdu nie zabrakło również konferencji, na której przedstawiciele Inter Cars zaprezentowali swoim klientom, dedykowany dla nich projekt internetowy o nazwie Motointegrator, który firma dynamicznie rozwija. Wyjazd na Seszele oficjalnie rozpoczął obchody 25-lecia Inter Cars, które swój finał będą miały w dniach 18-20 września na Stadionie Narodowym w Warszawie. 
– Niezwykle cieszy nas fakt, że wszyscy nasi Goście tak doskonale przyjęli przygotowany program i podziały na grupy oraz zespołową rywalizację. Obawialiśmy się, że zaangażowanie 150 osób będzie trudne ale wszyscy od pierwszych chwil podchwycili naszą koncepcję i bardzo chętnie brali udział we wszystkich zaplanowanych aktywnościach” – mówi Michał Czerwiński, członek zarządu InDreams.  
– Warto również nadmienić, że firma Inter Cars – największy dystrybutor części samochodowych w Europie Środkowo Wschodniej, od lat realizuje swoje najważniejsze projekty wyjazdowe dedykowane dla klientów i sił sprzedażowych z firmą InDreams – dodaje.

InDreams partnerem konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014.

2015 / 04 / 02

InDreams zostało partnerem V Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, który organizowany jest przez Media Run. Konkurs wyróżnia wybitne postaci w polskim marketingu, które swoją działalnością szczególnie wpływają na rozwój branży marketingowej oraz wyróżniają się szczególną efektywnością działań, która przekłada się na cele realizowane przez daną firmę. Nagrody w konkursie zostaną wręczone na uroczystej Gali, która odbędzie się 10 czerwca w Warszawie. Obok InDreams partnerami konkursu są min.: Think Tank, Gray Polska, KPMG oraz Orlen. Jednocześnie Michał Czerwiński, Członek Zarządu InDreams wszedł w skład kapituły jury konkursu. Więcej na http://mediarun.com/awards/2014/

 

InDreams wygrywa przetarg BTL Kompanii Piwowarskiej i zdobywa kolejna nagrodę MP Power Award.

2015 / 03 / 21

W marcu został rozstrzygnięty przetarg na działania BTL prowadzonych przez Kompanię Piwowarską. InDreams znalazło się w gronie trzech agencji, które wyłącznie będą miały prawo przygotowywać strategię oraz prowadzić działania aktywizujące sprzedaż dla wszystkich brandów Kompanii Piwowarskiej. Obecnie w wyniku przetargu InDreams przygotowuje programy dla marek Grolsch oraz Pilsner Urquell.

W marcu InDreams otrzymało również nagrodę w konkursie MP Power Award w kategorii najlepszy program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel. Jury doceniło projekt Kompania Złotych, który InDreams realizuje dla Kompanii Piwowarskiej. Edycja 2015 była trzecią edycją konkursu, a InDreams po raz trzeci staje na najwyższym podium.  

Unilever realizuje cele sprzedażowe wspólnie z InDreams.

2015 / 02 / 14

W Lutym ruszył program aktywizacji wewnętrznych sił sprzedaży Unilever we wszystkich segmentach produktowych z oferty Klienta. Wprowadzony program całkowicie zastąpił wszelkie dotychczasowe działania realizowane przez Unilever dla swoich pracowników. Głównymi celami programu Top Lever jest realizacja celów sprzedażowych oraz aktywizacja sklepów w zakresie realizacji projektu „Perfect Store”. Osiągnięcie celów wspierane jest wirtualną portmonetką, upgradem samochodu służbowego oraz wyjazdem incentive. Partnerem w projekcie Top Lever jest marka Toyota.  

Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona Klientów InDreams.

2015 / 01 / 14

Od lutego 2015 roku rusza największy program aktywizacji wewnętrznych sił sprzedaży Coca-Cola HBC Polska. Działaniami objętych zostało ok. 1 tys. pracowników firmy, a projekt jest jednym z najbardziej rozbudowanych w historii firmy Coca-Cola. Głównymi celami programu jest osiągnięcie wyników sprzedażowych oraz jakościowych. Wszystkie dotychczasowe działania motywacyjne prowadzone zarówno przez Coca-Cola HBC Polska jak i dostawców zostały w całości przeniesione i są realizowane w obrębie projektu Power Team, który realizowany jest przez InDreams. Głównymi motywatorami w programie są tzw. Power Centy, które można zamienić na nagrody rzeczowe oraz upgrade samochodu służbowego. Partnerem w programie są marki Toyota oraz Lexus. Dodatkowym motywatorem będzie, również Incentive Travel.