Paweł Kornosz – Dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży

W ramach zarządzanego przez Pawła działu tworzone są kompleksowe programy wsparcia sprzedaży oparte o główny motywator, którym zwykle są wyjazdy incentive. W czasie kilkuletniej współpracy z InDreams udzielał wsparcia dotyczącego rozwiązań sprzedażowych wielu wiodącym w swoich branżach firmom takim jak USP, Inter Cars, Kompania Piwowarska, ING Życie czy Coca Cola. Jest autorem największego w Europie projektu AVON Angels, przeprowadzonego równolegle w 8 krajach, adresowanego do ponad 950 tysięcy konsultantek firmy AVON, w którym głównym motywatorem był udział w wyjeździe do Los Angeles.

 Z branżą interaktywną oraz aktywizacji sprzedaży związany jest od ponad 12 lat. W 2010 roku objął stanowisko Pełnomocnika Zarządu PLL LOT, gdzie zajmował się działaniami interactive oraz doradztwem w kwestiach e-commerce w serwisie Lot.com.

Juror V edycji konkursu Golden Arrow, największego wydarzenia organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, poddającego ocenie efektywność najważniejszych kampanii marketingowych.

Wolny czas dzieli między rozwój własnych pasji związanych z nowymi technologiami i ich implementacją w procesy sprzedażowe, a pomoc i wsparcie w rozwoju młodych talentów…również tych w domu, gdzie rozwija talenty swoich dwóch synów.